Wil je meer omzet uit
websitebezoekers?
Gebruik woorden die verkopen en verhoog je conversieratio’s.
Ik slijp je webteksten tot een vlijmscherp online verkoopverhaal, zodat bezoekers van je website ook echt klant worden.

Te weinig bezoekers die kopen
Dat noemen ze ook wel Lage Conversieratio’s. Ik noem het vooral waardeloos. Want je hebt geïnvesteerd in een dure website, je gooit er een karrevracht aan campagnes tegenaan, maar de conversie valt tegen. Je krijgt best wat bezoekers, maar het percentage dat klant wordt, blijft klein. Het is vooral kijken kijken niet kopen.
Hoe kan dat?
Waarom is je conversie te laag?
Waarom haal je niet genoeg omzet uit bezoekers? Want voor je gevoel staan alle lichten op groen..
✅ Je websitebouwer heeft veel tijd en aandacht gestoken in het UX (User Experience) design. Mensen navigeren door jouw site zonder erbij na te denken.
✅ De website oogt lekker, de plaatjes zijn fantastisch. Aan die eerste indruk kan het niet liggen.
✅ Je hebt een gedegen SEO én SEA strategie. Sterker nog, je bent je Google Ads budget alleen maar aan het verhogen.
✅ Op al je socialmediakanalen plaats je advertenties en content om verkeer naar jouw website of landingspagina te krijgen.
✅ De pagina laadt lekker snel. Dus niemand krijgt de tijd om geïrriteerd af te haken.
Dus je website, landingspagina of verkooppagina is technisch goed, heeft fraaie looks en een prettige gebruikservaring, én je marketinginspanningen zorgen voor bezoekers.
Dan blijft er nog één oorzaak voor slechte conversie over...
Komt-ie..
NIET DE JUISTE WOORDEN
De woorden die je op je website gebruikt, bepalen of iemand met jou in zee wil gaan. Woorden maken van bezoekers klanten.
Met andere woorden...
Precies, je hebt andere woorden nodig. Want woorden zijn zéér bepalend voor de conversieratio van je website. Dus voordat je in blinde paniek je marketingbureau belt, nóg meer ads inzet of nóg meer socialmediakanalen toevoegt, let eerst eens een beetje op je woorden.
Terug naar de basis dus...
Wát zeg je, op welke manier, tegen wie?
Help ik je mee. Koen, van Millstreet Copywriting. Als copywriter slijp ik je webteksten tot een vlijmscherp en samenhangend verkoopverhaal. Benieuwd of ik je kan helpen?

Dus ja, ik neem je bestaande webteksten onder de loep
Want nogmaals: juist díe moeten van bezoekers klanten maken. Daarom ontleed ik je website, met vragen als:
- Wat zeg je op je homepage?
- Weten mensen na 7 seconden op je homepage wat je waarom aan wie verkoopt?
- Durf je de niet-doelgroep af te stoten met je teksten?
- Vertel je niet te veel?
- Kom je snel genoeg ter zake?
- Laat je zien dat je het probleem van je klant kent?
- Welke koppen en subkoppen gebruik je?
- Gebruik je niet té veel clichés en vakjargon?
- Schrijf je passief of actief?
- Heb je een fijn ritme tussen korte en langere zinnen?
- Draait de website om jou, of om jouw klant?
- Wat staat er in je call-to-action buttons?
- Praat je normaal, of als een 18e-eeuwse aristocraat.
- Volgen de pagina’s een logische (story)structuur?
- Gebruik je levendige beeldspraak?
- Gebruik je genoeg witruimtes?
En ga zo maar door
Ga ik zeker doen, want ik wil ook álles weten van je product, dienst en doelgroep. Maar wees gerust. Al die vragen komen pas later aan bod. Tijdens onze tweede of derde afspraak. Eerst wil je weten wie ik ben, kan ik mij zo voorstellen.
En dus...
Een kwartiertje met Koen
Dat kwartiertje is gewoon een eerste online kennismaking. Die plan je hieronder, via Calendly.
Dat kwartiertje kan drie dingen veroorzaken...
1. Doorpakken
Alles is klip en klaar. "Koen, wat kost mij deze klus en wanneer kun je beginnen?"
2. Doorvragen (meest gekozen)
Voelt goed. We plannen een vervolgafspraak om het project concreter te maken.
3. Doorlopen
"Dit waren de langste 15 minuten uit mijn leven." Aldus jij. Of ik. Of allebei. Hoe dan ook, we zijn geen match.
Zij kozen 1 of 2

De samenwerking met Koen is erg prettig en constructief. Iemand met de goede skills en een no-nonsense benadering die past bij ons bedrijf.
— Maarten Ebbers, Directeur Ebbers Kozijnen

Ik benaderde Millstreet Copywriting om orde te scheppen in de chaos van een teveel aan woorden op onze website. Ik wilde graag een heldere beschrijving van onze dienstverlening. Koen hielp mij met het kort en bondig formuleren hiervan. Dat resulteerde in een goed en overzichtelijk verhaal zonder overdaad aan tekst.
— Hezel de Grood, Directeur Stichting De Instap

Als het op overtuigende copy aankomt, dan is Koen de eerste aan wie ik denk. Hij denkt analytisch mee vanuit mijn gedachte als SEO-specialist. Het resultaat: sterke teksten die aansluiten op de doelgroep.
— Rick Bouwmeister, freelance SEO-specialist

Koen heeft een achtergrond in marketing én denkt commercieel goed mee. Ook de wijze waarop hij snel materie eigen maakt is indrukwekkend. Hierdoor heb je een uitstekende sparringpartner die teksten aanlevert waarbij je direct het ‘spot on’ gevoel hebt.
— Johnny Berendsen, Marketing Specialist bij Nedap

Ik vind Koen een creatieve schrijver die gestructureerd te werk gaat. Die combinatie heeft niet iedere creatieveling.
— Gijs Haccou, Founder & Managing Director bij Eventgoose

We wilden onze werkzaamheden duidelijker uitleggen en websitebezoekers overtuigen waarom ze gebruik zouden moeten maken van onze 3D visualisaties. De teksten van Koen doen precies dat. Goed, vernieuwend en overtuigend. De samenwerking is zeer goed bevallen.
— Nick Terhorst, eigenaar It's Visual

Koen is letterlijk en figuurlijk een man van zijn woord. Dat geeft enorm veel vertrouwen. Hij formuleerde onze merkpropositie, bedacht een passende pay-off en hij schreef de copy voor onze website, mailing en flyer. Koen weet met verrassende en creatieve output te komen. Ik raad Millstreet Copywriting van harte aan.. al heb ik liever dat mijn concurrentie een andere copywriter vindt ;-)
— Olando Wolbrink, marketing manager Motive Spark
Betere copy, hogere conversie
Dus plan dat kwartiertje . Toch nog eerst een andere, algemene vraag? Stuur een mailtje. Binnen 24 uur hoor je van mij.