Het "geheim" van de copywriter

Teksten moeten klanten opleveren. Conversie, daar gaat 't om. Gelukkig zijn daar technieken voor. Mijn blogs hieronder verraden (voor een deel) welke technieken ik voor jouw bedrijf toepas. 


“Zie je ChatGPT als een bedreiging?”

ChatGPT is op zichzelf geen bedreiging. Mensen die het creatieproces als een last zien, zijn wél een bedreiging. Leg ik uit..

“Zie je ChatGPT als een bedreiging?”

Hoe een copywriter
je marketing weer
rendabel maakt

Mensen kopen niet het beste product. Ze kopen het product dat ze het snelst begrijpen. En daar zorgt een copywriter voor..


Hoe je een merk
positioneert door de concurrentie
te herpositioneren

Soms denk je dat er nauwelijks plek is voor je merk. Het productaanbod is al zó groot. Maar je maakt weer plek door concurrenten op een slimme manier aan de kant te schuiven.


Hoe verkoop je
een product
dat niemand echt
nodig heeft?

Door systeem 1 van het brein van de koper aan te spreken.

Hoe verkoop je 
een product 
dat niemand echt 
nodig heeft?

Wanneer is
polarisatie goed?

Soms is polarisatie zo gek nog niet. Het zijn namelijk niet de minste bedrijven die voor deze brandingstrategie kiezen..


Think small (sell big)

Volkswagen ontketende in 1959 een reclamerevolutie..


To ChatGPT of nie?

ChatGPT is indrukwekkend. Maar wat kan 't niet?

To ChatGPT of nie?

Maak beeldspraak weer beeldend

Met beeldspraak in je teksten kún je potentiële klanten sneller overtuigen. Maar stop dan wel een prikkelender beeld in je spraak.


Hobo with a
shotgun

Voorspelbaarheid verkoopt beter. Wees daarom als bedrijf voorspelbaar.


Welkom! Millstreet Copywriting maakt op deze website gebruik van cookies. We gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd) en om voorkeuren op te slaan. Door op 'optimaal' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookie verklaring. Je hebt ook de keuze voor 'minimaal', als je dit liever niet hebt.