Het "geheim" van de copywriter
Teksten moeten klanten opleveren. Conversie, daar gaat 't om. Gelukkig zijn daar technieken voor. Mijn blogs hieronder verraden (voor een deel) welke technieken ik voor jouw bedrijf toepas.
Los problemen op, net als Winston Wolf uit Pulp Fiction
In de filmklassieker Pulp Fiction rijden de gangsters Vincent en Jules door hartje LA. Op de achterbank zit Marvin, ontvoerd door Vincent en Jules.
Leg geen zadel op een wild paard
Sommige bedrijven hebben best een rebels karakter, maar persen zich tóch in een politiek correct keurslijf zodra ze gaan communiceren. Niet doen!
Als je van beren leren kan
Oeverloze, uitputtende teksten moeten hoognodig op de schop. Dat doe je met deze survivalkit.
Yippee-ki-yay motherf..
Bruce Willis stopt met acteren. Noodgedwongen, want hij lijdt aan de hersenaandoening afasie. Treurig nieuws dus.
Hoe maak je een betere sales pitch?
Een oud verhaal over 300 Spartanen toont aan hoe belangrijk het is om een sales pitch te hebben die zich graag laat doorvertellen. En die kans laten veel bedrijven liggen.
In deze kloof ligt goud
In de Knowledge Gap (kenniskloof) ligt goud. Bekijk hoe je als marketeer of verkoper dat goud kunt delven.
Eerst woorden,
dan website
Websitebouwers werken driftig aan design, functionaliteiten, visitor journey, et cetera. Maar waar is die ruggengraat die alles met elkaar verbindt?
Zo maak je
een bedrijfsfilm
die mensen graag zien
Bedrijfsfilms zijn nog te vaak een verzameling van onsamenhangende beelden. Bedrijven die dat beter willen doen zouden de kracht van story moeten benutten. Zó doe je dat...
Kom ter zake
Early one mornin' while makin' the rounds I took a shot of cocaine and I shot my woman down. “Nou, nou”, moet een zaal vol moordenaars, verkrachters, oplichters en dieven hebben…