Het "geheim" van de copywriter

Teksten moeten klanten opleveren. Conversie, daar gaat 't om. Gelukkig zijn daar technieken voor. Mijn blogs hieronder verraden (voor een deel) welke technieken ik voor jouw bedrijf toepas. 


Zo maak je
een bedrijfsfilm
die mensen graag zien

Bedrijfsfilms zijn nog te vaak een verzameling van onsamenhangende beelden. Bedrijven die dat beter willen doen zouden de kracht van story moeten benutten. Zó doe je dat...

Zo maak je 
een bedrijfsfilm 
die mensen graag zien

Kom ter zake

Early one mornin' while makin' the rounds I took a shot of cocaine and I shot my woman down. “Nou, nou”, moet een zaal vol moordenaars, verkrachters, oplichters en dieven hebben…


Wat doet
een copywriter?

“Wat doe je?” “Ik? Oh, ik ben een copywriter.” In een onmerkbare nanoseconde maak ik mezelf wijs dat ik dit antwoord moet toelichten.


Vervang elk communicatie­middel
door een barkruk

Zeg eens eerlijk. Een tekst als deze ontneemt je toch alle levenslust: “Vanuit onze zorgvuldig verworven positie in de keten zijn wij in staat om structureel invulling te geven…

Vervang elk communicatie­middel 
door een barkruk

Farmer in all
of us

YouTube’s algoritme. Een zegen en een vloek tegelijk. Een vloek, omdat de aanbevolen video’s op basis van je kijkgedrag ongemerkt uren van je tijd opslokken. Een zegen, omdat…


Communicatie­bureau
Guantanamo Bay

Communicatiebureau Guantanamo Bay. Dat bestaat niet, ik verzin ‘t net ter plekke, maar soms lijkt het alsof steeds meer bedrijven dit fictieve bureau inschakelen voor hun…


Vertel één verhaal

Waar denk je aan bij Volvo? Die vraag wordt door 9 van de 10 beantwoord met: veilig. Nu het grappige: ieder jaar test Euro NCAP de veiligheid van auto’s. Volvo wordt al jaren…

Vertel één verhaal

Werkt humor in marketing?

Werkt humor nou wel of niet in marketing? Voor dit merk in ieder geval wél..


Pijn verkoopt beter
dan plezier

Dat wat waardevol voor je is wil je natuurlijk behouden. Wat te denken van je gezondheid, de dierbaren om je heen, je geliefde huis. Of wat lager op de ladder: je volle haar,…


Welkom! Millstreet Copywriting maakt op deze website gebruik van cookies. We gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd) en om voorkeuren op te slaan. Door op 'optimaal' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookie verklaring. Je hebt ook de keuze voor 'minimaal', als je dit liever niet hebt.