Het "geheim" van de copywriter

Teksten moeten klanten opleveren. Conversie, daar gaat 't om. Gelukkig zijn daar technieken voor. Mijn blogs hieronder verraden (voor een deel) welke technieken ik voor jouw bedrijf toepas. 


Wees Q.
Niet James Bond.

Te veel merken willen James Bond zijn. De show stelen. De held van de dag zijn. Maar plotseling is daar: Miller. Donald Miller. Auteur van het boek Building a story brand. Een…

Wees Q. 
Niet James Bond.

Verbeter je communicatie,
niet je product

Valt het jou ook op dat veel bedrijven “kwaliteit hoog in het vaandel” hebben staan? Niet dat het per se fout is. Je kunt moeilijk het tegenovergestelde beweren. Het probleem is…


Verkoop geen boren,
maar gaten

Verkoop niet je product, maar de uitkomst van je product.


Het verschil tussen
copywriting en fictie

Als je met tekst iets wilt verkopen, kun je beter voorspelbaar zijn. Zó doe je dat..

Het verschil tussen 
copywriting en fictie

Copywriting in
Business to Business

Wat is het verschil tussen copywriting in Business to Business (B2B) en copywriting in Business to Consumer (B2C)?


Laat de lezer niet los

De lezer van jouw commerciële tekst wil je niet laten ontglippen. Dat voorkom je door makkelijk en menselijk te schrijven. Hier heb je 5 tips..


Geen enkel
bezwaar

Wat zijn redenen om jouw product níet te kopen? Minstens zo belangrijk om te weten..

Geen enkel 
bezwaar

Werkt klassieke retorica
in moderne communicatie?

Wat is klassieke retorica en kun je het nog steeds toepassen in moderne marketing en communicatie?


Welkom! Millstreet Copywriting maakt op deze website gebruik van cookies. We gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd) en om voorkeuren op te slaan. Door op 'optimaal' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookie verklaring. Je hebt ook de keuze voor 'minimaal', als je dit liever niet hebt.