Het "geheim" van de copywriter
Teksten moeten klanten opleveren. Conversie, daar gaat 't om. Gelukkig zijn daar technieken voor. Mijn blogs hieronder verraden (voor een deel) welke technieken ik voor jouw bedrijf toepas.
Misleidende marketing, maar dan ethisch
Zo zet je consumenten op een ludieke (en ethische) manier op het verkeerde been.
Branding Like The (not A) Boss
Bruce Springsteen levert. Altijd. En precies wat we verwachten. Dat is merkconsistentie. Kijk maar..
“Zie je ChatGPT als
een bedreiging?”
ChatGPT is op zichzelf geen bedreiging. Mensen die het creatieproces als een last zien, zijn wél een bedreiging. Leg ik uit..
Hoe een copywriter
je marketing weer
rendabel maakt
Mensen kopen niet het beste product. Ze kopen het product dat ze het snelst begrijpen. En daar zorgt een copywriter voor..
Hoe je een merk
positioneert door de concurrentie
te herpositioneren
Soms denk je dat er nauwelijks plek is voor je merk. Het productaanbod is al zó groot. Maar je maakt weer plek door concurrenten op een slimme manier aan de kant te schuiven.
Hoe verkoop je
een product
dat niemand echt
nodig heeft?
Door systeem 1 van het brein van de koper aan te spreken.
Wanneer is
polarisatie goed?
Soms is polarisatie zo gek nog niet. Het zijn namelijk niet de minste bedrijven die voor deze brandingstrategie kiezen..
Think small (sell big)
Volkswagen ontketende in 1959 een reclamerevolutie..
To ChatGPT of nie?
ChatGPT is indrukwekkend. Maar wat kan 't niet?