Het "geheim" van de copywriter

Teksten moeten klanten opleveren. Conversie, daar gaat 't om. Gelukkig zijn daar technieken voor. Mijn blogs hieronder verraden (voor een deel) welke technieken ik voor jouw bedrijf toepas. 


Misleidende marketing, maar dan ethisch

Zo zet je consumenten op een ludieke (en ethische) manier op het verkeerde been.

Misleidende marketing, maar dan ethisch

Branding Like The (not A) Boss

Bruce Springsteen levert. Altijd. En precies wat we verwachten. Dat is merkconsistentie. Kijk maar..


“Zie je ChatGPT als
een bedreiging?”

ChatGPT is op zichzelf geen bedreiging. Mensen die het creatieproces als een last zien, zijn wél een bedreiging. Leg ik uit..


Hoe een copywriter
je marketing weer
rendabel maakt

Mensen kopen niet het beste product. Ze kopen het product dat ze het snelst begrijpen. En daar zorgt een copywriter voor..

Hoe een copywriter 
je marketing weer 
rendabel maakt

Hoe je een merk
positioneert door de concurrentie
te herpositioneren

Soms denk je dat er nauwelijks plek is voor je merk. Het productaanbod is al zó groot. Maar je maakt weer plek door concurrenten op een slimme manier aan de kant te schuiven.


Hoe verkoop je
een product
dat niemand echt
nodig heeft?

Door systeem 1 van het brein van de koper aan te spreken.


Wanneer is
polarisatie goed?

Soms is polarisatie zo gek nog niet. Het zijn namelijk niet de minste bedrijven die voor deze brandingstrategie kiezen..

Wanneer is 
polarisatie goed?

Think small (sell big)

Volkswagen ontketende in 1959 een reclamerevolutie..


To ChatGPT of nie?

ChatGPT is indrukwekkend. Maar wat kan 't niet?


Welkom! Millstreet Copywriting maakt op deze website gebruik van cookies. We gebruiken cookies voor het bijhouden van statistieken (de cookies van Google Analytics zijn volledig geanonimiseerd) en om voorkeuren op te slaan. Door op 'optimaal' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookie verklaring. Je hebt ook de keuze voor 'minimaal', als je dit liever niet hebt.