Het "geheim" van de copywriter
Teksten moeten klanten opleveren. Conversie, daar gaat 't om. Gelukkig zijn daar technieken voor. Mijn blogs hieronder verraden (voor een deel) welke technieken ik voor jouw bedrijf toepas.
Maak beeldspraak weer beeldend
Met beeldspraak in je teksten kún je potentiële klanten sneller overtuigen. Maar stop dan wel een prikkelender beeld in je spraak.
Hobo with a
shotgun
Voorspelbaarheid verkoopt beter. Wees daarom als bedrijf voorspelbaar.
Los problemen op, net als Winston Wolf uit Pulp Fiction
In de filmklassieker Pulp Fiction rijden de gangsters Vincent en Jules door hartje LA. Op de achterbank zit Marvin, ontvoerd door Vincent en Jules.
Leg geen zadel op een wild paard
Sommige bedrijven hebben best een rebels karakter, maar persen zich tóch in een politiek correct keurslijf zodra ze gaan communiceren. Niet doen!
Als je van beren leren kan
Oeverloze, uitputtende teksten moeten hoognodig op de schop. Dat doe je met deze survivalkit.
Yippee-ki-yay motherf..
Bruce Willis stopt met acteren. Noodgedwongen, want hij lijdt aan de hersenaandoening afasie. Treurig nieuws dus.
Hoe maak je een betere sales pitch?
Een oud verhaal over 300 Spartanen toont aan hoe belangrijk het is om een sales pitch te hebben die zich graag laat doorvertellen. En die kans laten veel bedrijven liggen.
In deze kloof ligt goud
In de Knowledge Gap (kenniskloof) ligt goud. Bekijk hoe je als marketeer of verkoper dat goud kunt delven.
Eerst woorden,
dan website
Websitebouwers werken driftig aan design, functionaliteiten, visitor journey, et cetera. Maar waar is die ruggengraat die alles met elkaar verbindt?